در حال بارگذاری ...
نمایش‌های پایانی ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز 

با حضور داوود فتحعلی بیگی اجرا شد

با حضور استاد داوود فتحعلی بیگی، سه نمایش «مادر»، «معرکه در معرکه»و «چرا نازی پرواز کرد» اجراهای پایانی خود را در ششمین جشنواره تئاتر استانی به صحنه بردند.

به گزارش خبرنگار تئاتر البرز،  روز گذشته سه  نمایش «مادر» به کارگردانی لطفعلی توده فلاح، نمایش «معرکه در معرکه» به کارگردانی جمال مرتضوی و نمایش «چرا نازی پرواز کرد» به کارگردانی ندا قربانیان به  صحنه رفتند. 

امروز پانزدهم شهریور مراسم اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز ساعت ۱۶:۳۰ در سالن سیروس صابر برگزار می‌شود.

نمایش «مادر» به قلم لطفعلی توده فلاح  با بازی شیرین کمندی،  امیر نظر علی، مینو فرهانی، نسترن محمدی،کیانا طالبی به عنوان اولین نمایش در سالن استاد داوود فتحعلی بیگی اجرا شد.

نمایش «معرکه در معرکه» به قلم داوود میر باقری، داستان پهلوانی است که به همراه شاگرد خود در وسط میدان شهر مشغول معرکه هستند ، زنی بساط پهلوان را بر هم می زند و پهلوان را متهم به ناجوانمردی می‌کند. جمال مرتضوی، سمیه قهرمانی، آدل عزیزی نژاد، جمال مرتضوی، زهره نوربخش، علیرضا داننده فر در این نمایش ایفای نقش می‌کنند. 
 اجرای پایانی به نمایش «چرا نازی پرواز کرد» به کارگردانی ندا قربانیان اختصاص داشت.

این نمایش از تششیع جنازه خروس نژاد  دار که برای صاحبش  جورج واتسن  مرغ و تخم مرغ های خوشمزه تولید می کرده ، شروع می‌شود.

رضا رباط جزی، علی بابایی، حسین عارف، محمدرضا محمد پور، مهسا جعفری، سید فرزاد تجلی، میلاد زعفرانی، ستاره میرزاخانی، ژینوس رحمتی در این نمایش بازی می‌کنند.

 




نظرات کاربران